dpf.lv

EGR/DPF/ADBLUE

Kvēpu filtra atslēgšana

Kvēpu filtra atslēgšana programmas līmenī(DPF/FAP). Fiziska kvēpu filtra izņemšana(DPF/FAP).
Iespējamie problēmu kodi:

  • P2002 Дизельный пылевой фильтр (ряд 1) Эффективность ниже порога
  • P242F Дизельный пылевой фильтр (ряд 1) Фильтр перезагрузить
  • P0546 Датчик температуры отработавших газов 1, банк 1 – высокий уровень входного сигнала
  • P2453 Сажевый фильтр (DPF), датчик давления A – неисправность электрической цепи
  • P2458 Сажевый фильтр (DPF), процесс регенерации – некорректная продолжительность
  • P2459 Сажевый фильтр (DPF), процесс регенерации – слишком большое количество циклов регенерации DPF
  • P2463 Сажевый фильтр (DPF) – засорение DPF
  • BMW 480A,481A,4D00,4212,4222,4232 – Система пылевых фильтров – неисправно xxxxx
  • VOLVO 2A00,2A30,242F,2452,2584,2456 – Пылевой фильтр компонент xxxxxx

Ir divi veidi kā risināt šo problēmu: nopirkt jaunu kvēpu filtru, vai atslēgt DPF/FAP programmas līmenīun fiziski izņemt kvēpu filtru.
Pēc DPF/FAP sistēmas atslēgšanas(pārprogramēšanas) motors darbojas normāli un nekādas problēmas un kļūdas, turpmākajālietošanas laikā nebūs.

AdBlue

AdBLUE, BLUETEC, SCR atslēgšana programmas līmenī. SCR(Selective Catalytic Reduction) – selektīvā katalītiskā reducēšanas programma.
Sistēma sastāv no visai dārgiem komponentiem, kuri dažreiz vairs nepilda savas funkcijas(iziet no ierindas). Ja speciālajā bākā nav AdBLUE šķidruma, vai ir SCR sistēmas problēmas, dažiem modeliem tiek bloķēts dzinējs.
Iespējamie problēmu kodi:

  • P20EE00 — Катализатор селективного восстановления NOx

Ir divi veidi kā risināt šo problēmu: veikt remontu vai atslēgt SCR sistēmu programmas līmenī. Pēc SCR sistēmas atslēgšanas nav nepieciešams vairs lietot Ad BLUE šķidrumu. Pazudīs problēma ar dzinēja bloķēšanos, kā arī pazudīs jaudas ierobežojumi, kas radušies dažos sistēmu elementos.

EGR

Atslēgšana programmas līmenī EGR varsts.
Iespējamie problēmu kodi:

  • P0400 — Система рециркуляции отработавших газов (EGR) – неисправность каналов системы.
  • P0401 — Система рециркуляции отработавших газов (EGR) – недостаточный уровень рециркуляции.
  • P0402 — Система рециркуляции отработавших газов (EGR) – чрезмерный уровень рециркуляции.
  • P04XX — Система рециркуляции отработавших газов (EGR) – и далее по списку.

Ir divi veidi kā risināt šo problēmu: nopirkt jauns EGR varsts, vai atslēgt EGR programmas līmenī.
Pēc EGR sistēmas atslēgšanas(pārprogramēšanas) motors darbojas normāli un nekādas problēmas un kļūdas, turpmākajālietošanas laikā nebūs.

FLAPS

Ieplūdes kolektora atloku atslēgšana (FLAPS). Daudziem VW, Audi, BMW, Mercedes ir problēmas ar kolektora atlokām.
Iespējamie problēmu kodi:

  • P3069 — Управление вихр.заслонкой.
  • P3066 — Управление вихр.заслонкой.
  • P3193 — Вихревая заслонка впускного коллектора.

Ir divi veidi – pirkt jaunu atloka sistēmu vai demontēt atlokas un atslēgt to vadību dzinēja vadības blokā. Pēc atloku vadības atslēgšanas, dzinēja vadības blokā ir iespējams atvienot vadus vai demontēt atlokas, vai arī tās fiksēt atvērtā veidā.

Vadības bloks(ECU)

Vadības bloku (ECU) atjaunošana pēc nepareizas programmēšanas. Vadības bloku (ECU) maiņa, klonēšana, remonts. Vadības bloku (ECU) adoptācija/sinhronizācija Jūsu mašīnai.