1.Ko darīt ja kvēpu filtrs nestrādā?
– Uzstādīt jaunu kvēpu filtru.
– Atslēgt programmas līmenī kvēpu filtru un veikt mehānisku izgriešanu.
2.Vai automašīna izies tehniskoapskati pēc kvēpu filtra likvidēšanas?
– Ja dzinējs un degvielas ieplūdes sistēmas darbojas pareizi, izies 100%.
3.Kādas negatīvas sekas iespējamas pēc kvēpu filtra likvidēšanas?
– Ja dzinējs un degvielas ieplūdes sistēmas darbojas pareizi, tad seku nekādu.
4.Iemesli kvēpu filtra nepareizai darbībai (DPF/FAP )?
– Nekvalitatīva degviela.
– Problēmas ar degvielas, gaisa, izplūdes sistēmām.
– Eļļas, antifrīza vai cita tehniska šķidruma nokļūšana izplūdes sistēmā.
– Īsi braucieni- kvēpu filtrs nepaspēj uzsilt līdz vajadzīgajai temperatūrai, lai sāktos reģenerācija.
– Aktīvās reģenerācijas pārtraukšana. Aktīvās reģenerācijas laikā nedrīkst noslāpēt dzinēju.
5.Kas ir kvēpu filtra regenerācija?
Pastāv 2 veidu reģenerācijas:
– Pasīvā reģenerācija- Dzinējam darbojoties parastajā režīmā sasniedzot 600-650 grādu temperatūru notiek kvēpu sadegšana. Pārvietojoties pilsētas režīmā dotā temperatūra tiek sasniegta ļoti reti.
– Aktīvā reģenerācija- automātiska vai piespiedu dzinēja ieslēgšana īpašā režīmā, izplūdes gāzu temperatūras paaugstināšanai.
6.Vai iespējams atgūt manu veco programmu?
– Jā ir iespējams. Jūsu oriģinālā programma glabājas pie mums. Pakalpojums ir bez maksas, izņemot gadījumus, kad nepieciešams noņemt uz izjaukt vadības elektronisko bloku. Tādā gadījumā izmaksas par Jūsu oriģinālās programmas atjaunošanu būs no 20 līdz 50 eiro.